VMware


Jak zmienić pozycjonowanie marki w mediach?

 

Klient: dostawca rozwiązań wirtualizacyjnych, chmurowych, wspierających tworzenie cyfrowych miejsc pracy. 

Sytuacja wyjściowa: firma współpracowała wcześniej z agencją PR w Polsce, ale poszukiwała nowej formuły współpracy. Odświeżenia komunikacji i przełożenia trudnego, hermetycznego języka produktów IT na język zrozumiały i atrakcyjny także dla odbiorców biznesowych. W wyniku korporacyjnego przetargu zdecydowano o współpracy z agencją inPlus Media.   
 
Cele:
  • Zwiększenie świadomości marki wśród decydentów biznesowych 
  • Edukacja rynku w obszarze bezpieczeństwa IT i cyfrowego miejsca pracy
  • Zwiększenie ilości jakościowych publikacji w mediach biznesowych oraz IT
 
Zakres działań:
  • Media relations, tworzenie kontentu na media społecznościowe, prowadzenie bloga, realizacja kampanii reklamowych, content marketing
 
Efekty:
  • Znacząca poprawa jakości i ilości publikacji
  • Blisko 2 tysiące publikacji w pierwszym roku współpracy  (11 x Puls Biznesu, 9 x Rzeczpospolita, 20+ x CRN) 
  • Przekroczenie wymaganych KPI w kolejnych latach 
  • Zdobycie korporacyjnej nagrody VMware Award for “Innovation in Everything”