Public Relations

Aby Twoja marka mogła SPRZEDAWAĆ, musi być rozpoznawalna wśród potencjalnych klientów i budzić pozytywne emocje. Jak można to skutecznie osiągnąć? Odpowiedzią na to pytanie jest PR.
Od kilkunastu lat dbamy o reputację największych globalnych marek i startupów. Za pośrednictwem mediów tradycyjnych i online docieramy z przekazem do klientów, partnerów i pracowników, budując rozpoznawalność firm, produktów oraz ekspertów. 

Rzeczpospolita, Business Insider, Forbes, Puls Biznesu, XYZ, a także branżowe, wąsko wyspecjalizowane tytuły takie jak Computerworld, Production Manager, Bank, Transport Publiczny, Wiadomości Handlowe czy CRN. To m.in. tam dziennikarze regularnie publikują przygotowywane przez nas treści, komentarze eksperckie czy wywiady, doceniając ich jakość i znajomość przez nas rynku oraz skomplikowanych technologicznych zagadnień.

Jeśli reprezentujesz branżę technologiczną, produkcyjną, finansową, handlową lub jakąkolwiek inną, w której technologie odgrywają istotną rolę, to niezależnie od tego, czy jesteś twórcą startupu, czy przedstawicielem korporacji. Poprowadzimy Twoją komunikację z mediami skutecznie i lepiej niż inni.


W czym możemy pomóc? 

  • Opracowanie strategii komunikacji public relations
  • Audyt komunikacji marki oraz konkurencji
  • Prowadzenie biura prasowego
  • Budowanie relacji z dziennikarzami, blogerami, liderami opinii
  • Aranżowanie wywiadów 
  • Przygotowywanie komunikatów prasowych, artykułów, komentarzy eksperckich
  • Organizacja spotkań prasowych
  • Działania antykryzysowe
  • Komunikacyjne wsparcie projektów Public Affairs
  • Działania employer branding
  • Komunikacja wewnętrzna
 
 
  

Kiedy skorzystać z usług agencji PR? 

  • Gdy potrzebujesz pomocy w dotarciu do mediów i liderów opinii
  • Masz dobry produkt/usługę, ale czujesz, że problemem jest niska rozpoznawalność marki
  • Masz poczucie, że uzyskiwane efekty medialne nie są adekwatne do potencjału marki
  • Chcesz zwiększyć rozpoznawalność Zarządu i firmowych ekspertów
  • Szukasz kreatywnych pomysłów na promocję marki 
  • Potrzebujesz spojrzenia z zewnątrz na Twoją organizację lub produkt
  • Doświadczasz kryzysu wizerunkowego 
  • Szukasz pomysłów na wyróżnienie się od konkurencji     
  • Wprowadzasz na rynek nowy produkt lub usługę
  • Realizujesz rebranding i chcesz zakomunikować zmianę pracownikom i klientom