inPlus Media, agencja komunikacji specjalizująca się w obszarze nowych technologii, wygrała przetarg na kompleksową obsługę Grupy Komputronik. Będzie odpowiadać za działania public relations w obszarze b2c, b2b oraz relacje inwestorskie Grupy ze szczególnym uwzględnieniem relacji z mediami.
Grupa Komputronik to jedna z największych polskich firm działających na rynku elektroniki użytkowej i rozwiązań IT dla biznesu. W jej skład wchodzą trzy uzupełniające się podmioty. To Komputronik S.A., notowana na Giełdzie Papierów Wartościowych spółka dostarczająca m.in. sprzęt komputerowy, oprogramowanie, produkty smart home, AGD, RTV oraz szeroki wachlarz usług dla klientów indywidualnych i firm, Komputronik Biznes specjalizujący się w integracji systemów IT oraz zaawansowanych usługach informatycznych, a także Fundacja Komputronik realizująca działania w zakresie społecznej odpowiedzialności biznesu.
Nacisk na ciekawy kontent i relacje z mediami
– Od lat działamy w oparciu o strategię, która podkreśla doradczy charakter marki i emocje wynikające z posiadania elektroniki, ale w ubiegłym roku wprowadziliśmy wiele zmian w Grupie. Przeszliśmy gruntowny rebranding oraz poszerzyliśmy grupy docelowe. Mocno rozwinęliśmy skrzydła w wielu obszarach biznesu i powiększamy udział w rynku. Uznaliśmy, że w nowy rok finansowy chcemy wejść z nową energią, istotnie rozwinąć relacje z mediami i jeszcze mocniej skupić się na tworzeniu ciekawego, angażującego kontentu. Stąd decyzja o zmianie i wyborze nowej agencji komunikacji – tłumaczy Karolina Pietz-Drapińska, Dyrektor Marketingu i PR Grupy Komputronik. – inPlus Media przekonała nas do siebie nie tylko swoim portfolio, ale zrozumieniem wyzwań branży i wyczuciem naszego rynku, a także energią i partnerskim podejściem podczas przetargu. Z zespołem od razu poczuliśmy „chemię”, a to w codziennej współpracy jest niezwykle cenne. Wierzę, że to początek owocnej współpracy – dodaje Karolina Pietz-Drapińska.
Kompleksowa obsługa Grupy
Agencja będzie odpowiedzialna za korporacyjną komunikację Grupy Komputronik, w szczególności doradztwo, opracowanie strategii PR, pozycjonowanie eksperckie, a także realizację projektów dodatkowych. Do bieżących zadań InPlus Media należeć będzie prowadzenie biura prasowego oraz bezpośredni kontakt z mediami.
– Wygrana w przetargu zawsze bardzo cieszy. Tu cieszy podwójnie, bo Komputronik to polska firma z bardzo ciekawą historią, działająca w wielu obszarach, w dodatku znajdująca się w szczególnym momencie. To daje nam jako agencji duże pole do działania – komentuje Adam Mitura zarządzający inPlus Media.
inPlus Media to agencja komunikacji specjalizująca się w obsłudze firm z sektora nowych technologii. Do grona jej klientów należą zarówno globalne korporacje, takie jak VMware, NTT Ltd. czy ABB, jak również duże i średnie polskie firmy: BPSC, Beyond.pl, BPSC czy Sagra Technology.