Klient: Cloud Technologies, firma zbierająca i analizująca anonimowe informacje o zachowaniach internautów w sieci.
Wyzwanie: Współpracę z Cloud Technologies rozpoczynaliśmy w momencie, gdy spółka była typowym, kilkuosobowym startup-em. Naszym celem było zbudowanie rozpoznawalności marki i utrzymania zainteresowania nią przez media. Co ważne, nie na przestrzeni miesięcy, a lat.
Efekty: Dzięki realizacji działań public relations udało się bardzo szybko zwiększyć liczbę i jakość publikacji. Tylko w pierwszych 2 miesiącach wygenerowaliśmy blisko 100 wartościowych publikacji. W trakcie trwającej ponad 8 lat współpracy współpracy przygotowaliśmy kilkaset tekstów i wygenerowaliśmy kilka tysięcy publikacji w obszarze Big Data marketingu, reklamy online i analityki danych. Klientowi zapewniliśmy stałą obecność w najważniejszych biznesowych i branżowych mediach.
Dzięki realizowanym działaniom spółka jest postrzegana na rynku jako ekspert w obszarze Big Data marketingu. W szczytowym momencie jej kurs akcji wzrósł z 1,20 do ponad 100 zł.