Cloud Technologies

Jak od zera zbudować wizerunkowego lidera?

Klient: Cloud Technologies, firma zbierająca i analizująca anonimowe informacje o zainteresowaniach internautów w sieci.
 
Wyzwanie:  To jeden z tych projektów, które wspominamy z ogromnym sentymentem. 
Kiedy w 2014 r. spotkaliśmy się z Piotrem Prajsnarem na warszawskim Powiślu, Cloud Technologies była młodą, ambitną polską firmą znaną tylko branżowym internetowym specjalistom.  Firma zbierająca i analizująca anonimowe informacje o zainteresowaniach internautów w sieci miała ambicje stać się globalnym dostawcą informacji o zachowaniach i preferencjach internautów.  Jednak, aby to osiągnąć, obok technologii, startup potrzebował zbudowania  rozpoznawalności oraz edukacji rynku w obszarze Big Data marketingu. I to było nasze zadanie.

Przed rozpoczęciem współpracy z inPlus Media, spółka nie realizowała działań medialnych, wchodziliśmy więc komunikacyjnie na bardzo dziewiczy teren. Co bardzo ważne, od początku w pełni zaufano naszym rekomendacjom i pomysłom na komunikację. I to spowodowało, że efekty uzyskaliśmy bardzo szybko. Już w pierwszym miesiącu współpracy marka pojawiła się we wszystkich najważniejszych polskich mediach, a Piotr Prajsnar stał się uznanym komentatorem w obszarze analizy dużych zbiorów danych i zachowań internautów. To zainteresowanie utrzymywaliśmy nieprzerwanie przez ponad 6 lat.

W trakcie trwającej ponad 8 lat współpracy współpracy przygotowaliśmy kilkaset tekstów i wygenerowaliśmy kilka tysięcy publikacji, które pozycjonowały markę jako eksperta w obszarze Big Data marketingu, reklamy online i analityki danych. Klientowi zapewniliśmy stałą obecność w najważniejszych biznesowych i branżowych mediach. 

Działania PR wpłynęły nie tylko na wizerunek, ale na kurs spółki, który wzrósł w szczytowym momencie o ponad 1000%

 Co osiągnęliśmy?  

  • 7 lat współpracy, wykreowanie spółki na lidera Big Data marketingu
  • blisko 100 publikacji tylko w pierwszych 2 miesiącach działań
  • kilkaset unikatowych artykułów eksperckich w obszarze Big Data, reklamy online i analityki danych w największych polskich mediach
  • kilka tysięcy tekstów opublikowanych w największych polskich mediach
  • stałe rubryki felietonowe: Forbes, InnPoland, Nowy Marketing
  • w szczytowym momencie kurs spółki wzrósł z 1,20 do ponad 100 zł
  • Piotr Prajsnar, CEO spółki został laureatem tytułu „Człowiek Roku” Big Data  CEE Congress i finalistą konkursów EY Przedsiębiorca Roku oraz  Polacy z Werwą