Kiedy w 2014 r. spotkaliśmy się z Piotrem Prajsnarem na warszawskim Powiślu, Cloud Technologies była młodą, ambitną polską firmą znaną tylko branżowym internetowym specjalistom. Firma zbierająca i analizująca anonimowe informacje o zainteresowaniach internautów w sieci miała ambicje stać się globalnym dostawcą informacji o zachowaniach i preferencjach internautów. Jednak, aby to osiągnąć, obok technologii, startup potrzebował zbudowania rozpoznawalności oraz edukacji rynku w obszarze Big Data marketingu. I to było nasze zadanie.
Przed rozpoczęciem współpracy z inPlus Media, spółka nie realizowała działań medialnych, wchodziliśmy więc komunikacyjnie na bardzo dziewiczy teren. Co bardzo ważne, od początku w pełni zaufano naszym rekomendacjom i pomysłom na komunikację. I to spowodowało, że efekty uzyskaliśmy bardzo szybko. Już w pierwszym miesiącu współpracy marka pojawiła się we wszystkich najważniejszych polskich mediach, a Piotr Prajsnar stał się uznanym komentatorem w obszarze analizy dużych zbiorów danych i zachowań internautów. To zainteresowanie utrzymywaliśmy nieprzerwanie przez ponad 6 lat.
W trakcie trwającej ponad 8 lat współpracy współpracy przygotowaliśmy kilkaset tekstów i wygenerowaliśmy kilka tysięcy publikacji, które pozycjonowały markę jako eksperta w obszarze Big Data marketingu, reklamy online i analityki danych. Klientowi zapewniliśmy stałą obecność w najważniejszych biznesowych i branżowych mediach.
Działania PR wpłynęły nie tylko na wizerunek, ale na kurs spółki, który wzrósł w szczytowym momencie o ponad 1000%
Co osiągnęliśmy?
- 7 lat współpracy, wykreowanie spółki na lidera Big Data marketingu
- blisko 100 publikacji tylko w pierwszych 2 miesiącach działań
- kilkaset unikatowych artykułów eksperckich w obszarze Big Data, reklamy online i analityki danych w największych polskich mediach
- kilka tysięcy tekstów opublikowanych w największych polskich mediach
- stałe rubryki felietonowe: Forbes, InnPoland, Nowy Marketing
- w szczytowym momencie kurs spółki wzrósł z 1,20 do ponad 100 zł
- Piotr Prajsnar, CEO spółki został laureatem tytułu „Człowiek Roku” Big Data CEE Congress i finalistą konkursów EY Przedsiębiorca Roku oraz Polacy z Werwą

