Cloud Technologies

Jak od zera zbudować wizerunkowego lidera?

Klient: Cloud Technologies, firma zbierająca i analizująca anonimowe informacje o zainteresowaniach internautów w sieci.
 
Wyzwanie:  Współpracę z Cloud Technologies rozpoczynaliśmy w 2013 r., gdy spółka była kilkuosobowym startup-em. Naszym celem było przed wszystkim zbudowanie rozpoznawalności marki, a następnie utrzymanie zainteresowania nią przez media. Co ważne, nie na przestrzeni miesięcy, a lat.
 
Efekty: Dzięki realizacji działań public relations udało się bardzo szybko  zwiększyć liczbę i jakość publikacji. Tylko w pierwszych 2 miesiącach wygenerowaliśmy blisko 100 wartościowych publikacji. W trakcie trwającej ponad 8 lat współpracy współpracy przygotowaliśmy kilkaset tekstów i wygenerowaliśmy kilka tysięcy publikacji, które pozycjonowały markę jako eksperta w obszarze Big Data marketingu, reklamy online i analityki danych. Klientowi zapewniliśmy stałą obecność w najważniejszych biznesowych i branżowych mediach. 
 
Dzięki realizowanym działaniom spółka jest postrzegana na rynku jako ekspert w obszarze Big Data marketingu. W szczytowym momencie jej kurs akcji wzrósł ze 1,20 zł do ponad 100 zł.