KOMPUTRONIK

Komputronik

Jak w ciągu zaledwie jednego kwartału wygenerować ponad 250 publikacji w zasięgowych mediach?

KLIENT: jeden z największych dystrybutorów elektroniki użytkowej w Polsce

CEL: zwiększenie pozytywnego sentymentu wokół marki, poprawa relacji z mediami

 

Odpowiadaliśmy za: 

  • komunikację b2c i b2b
  • inicjowanie medialnych tematów 
  • przygotowywanie materiałów prasowych: artykułów, komentarzy eksperckich
  • aranżowanie wywiadów
  • komunikację antykryzysową 
  • wsparcie w realizacji badań opinii 
  • wsparcie w komunikacji investor relations oraz kampaniach kreatywnych 

 

 
 
SYTUACJA WYJŚCIOWA:
Przed rozpoczęciem współpracy z inPlus Media, Komputronik przeszedł gruntowy rebranding, stworzył nową strategię komunikacji, której hasłem przewodnim była "Radość z Technologii" i poszerzył grupy docelowe.  Marka chciała skierować działania do młodszych konsumentów.  
Spółka prowadziła działania z agencją PR, jednak ich efekty nie były satysfakcjonujące. W zestawieniu z konkurencją brakowało wartościowych, zasięgowych publikacji i wykorzystania potencjału marki w mediach.  Stąd decyzja o przetargu na wybór nowej agencji public relations mającej doświadczenie we współpracy z firmami w obszarze nowych technologii, rozumiejącej wyzwania stojące przed branżą, a także posiadającej nieszablonowe pomysły na komunikację marki.    
Przed zwycięską agencją inPlus Media postawiono zadanie tworzenia ciekawego, angażującego kontentu, a także zbudowanie nowych relacji z mediami. Działania miały być spójne z nowym sposobem komunikacji i zwracać uwagę na istotne dla firmy kierunki: podkreślać nowoczesność, bliskość relacji z klientami oraz wsparcie w świecie elektroniki. 
 

 Co osiągnęliśmy? 

  • wykreowaliśmy atrakcyjne, nieszablonowe konteksty medialne, w które wpisaliśmy markę. 
  • zaaranżowaliśmy wywiady w największych mediach: Rzeczpospolita, Parkiet, Business Insider, Onet
  • opublikowaliśmy komentarze eksperckie, m.in. w Bankier.pl, Wyborcza.biz, Rp.pl, Bizblog.pl, Geekweek, I.pl, SpidersWeb.pl, Android.com.pl
  • wygenerowaliśmy ponad 250 publikacji ponad 2 mln AVE
  • to wszystko w zaledwie 2 miesięcy intensywnych działań public relations