BUZZcenter

BUZZcenter

Podobno o sztucznej inteligencji powiedziano już wszystko. My udowodniliśmy, że nie...
Klient: firma doradcza i szkoleniowa specjalizująca się w obszarze wykorzystania AI.
 

Wyzwanie: przed rozpoczęciem współpracy z inPlus Media, BUZZcenter prowadziło działania PR, jednak ich efekty nie były satysfakcjonujące. Na przestrzeni kilku poprzedzających miesięcy w mediach pojawiło się zaledwie kilka publikacji dotyczących marki.  

Za cel postawiliśmy sobie zwiększenie rozpoznawalności BUZZcenter jako wąsko wyspecjalizowanej firmy doradczej i szkoleniowej oraz zbudowanie jej wizerunku jako jednej z wiodących firm wspierających biznes w wykorzystaniu sztucznej inteligencji. 

W działaniach public relations skoncentrowaliśmy się na budowaniu marki osobistej Radosława Mechły, cybernetyka, szkoleniowca i współzałożyciela BUZZCenter oraz kreowaniu atrakcyjnych z punktu widzenia mediów tematów. Zadanie nie było łatwe, bo komunikację w obszarze AI prowadziło bardzo wiele firm, sam temat był obecny w mediach od dawna i miały one już bazę ekspertów komentujących tematy w tym obszarze. Można było wręcz odnieść wrażenie, że część redakcji czuje już nawet przesyt informacjami związanymi ze sztuczną inteligencją.  Ale to tylko zmotywowało nas, by wnieść powiew świeżości do medialnej narracji.

Odpowiadaliśmy za:

  • strategię komunikacji public relations
  • inicjowanie medialnych tematów 
  • przygotowywanie materiałów prasowych: artykułów, komentarzy eksperckich
  • aranżowanie wywiadów

Efekty: 

  • w ciągu zaledwie 1,5 miesiąca współpracy wygenerowaliśmy ponad 70 jakościowych publikacji w mediach z udziałem BUZZcenter 
  • 9 w prasie (m.in. w Polityce, 4 razy w Rzeczpospolitej, 3 razy w Pulsie Biznesu) 
  • ponad 60 online (m.in 5 razy na łamach Business Insider, 3 razy w serwisie RP.pl, 2 razy w Pb.pl oraz w InnPoland.pl czy Bankier.pl. 
  • obecnie współpraca ma charakter długofalowy