BPSC

W jaki sposób zwiększyć dotarcie do mediów
oraz zbudować rozpoznawalność marki w nowym segmencie?

 
Klient: jeden z największych dostawców systemów ERP dla branży produkcyjnej.
 
Sytuacja wyjściowa:
Gdy rozpoczynaliśmy współpracę z BPSC, marka była postrzegana jako firma będąca o krok za konkurencją pod względem technologii.  Spółka prezentowana była w mediach jako jeden z wielu dostawców ERP. Brakowało wyróżnika marki a w mediach biznesowych na przestrzeni roku na temat BPSC ukazało się zaledwie kilka publikacji.
 
Za co odpowiadaliśmy:
•Stworzenie strategii PR, media relations i kreowanie ekspertów
•Realizację badań opinii
•Komunikację antykryzysowa
•Content marketing – przygotowywanie treści na www.liderzymadeinpoland.pl
 
Efekty współpracy:
•Zdecydowana poprawa jakości i ilości publikacji. W ciągu zaledwie 2,5 miesiąca od rozpoczęcia współpracy udało się opublikować w mediach więcej  informacji na temat firmy, niż na przestrzeni całego roku poprzedzającego pracę z agencją. 

Kilkadziesięt publikacji miesięcznie niezmiennie od blisko 10 lat.