Klient: jeden z największych dostawców systemów ERP dla branży produkcyjnej.
Sytuacja wyjściowa:
Gdy rozpoczynaliśmy współpracę z BPSC w 2013 r., przeprowadzony audyt medialny pokazał, że marka była postrzegana jako firma będąca o krok za konkurencją. Spółka prezentowana była w mediach jako jeden z wielu dostawców ERP. Brakowało wyróżnika marki, a w mediach biznesowych na przestrzeni roku na temat BPSC ukazało się zaledwie kilka publikacji.
Za co odpowiadaliśmy:
- Stworzenie strategii PR, media relations i kreowanie ekspertów
- Realizację badań opinii
- Komunikację antykryzysową
- Content marketing – przygotowywanie treści na www.liderzymadeinpoland.pl
- Prowadzenie debat eksperckich podczas konferencji dla klientów i partnerów firmy
Efekty współpracy:
- Zdecydowana poprawa jakości i ilości publikacji. W ciągu zaledwie 2,5 miesiąca od rozpoczęcia współpracy udało się opublikować w mediach więcej informacji na temat firmy, niż na przestrzeni całego roku poprzedzającego pracę z agencją.
- Od ponad 10 lat, niezmiennie, generujemy od kilkunastu do kilkudziesięciu publikacji miesięcznie.