BPSC

W jaki sposób zwiększyć dotarcie do mediów
oraz zbudować rozpoznawalność marki w nowym segmencie?

 
Klient: jeden z największych dostawców systemów ERP dla branży produkcyjnej.
 
Sytuacja wyjściowa:
Gdy rozpoczynaliśmy współpracę z BPSC w 2013 r., przeprowadzony audyt medialny pokazał, że marka była postrzegana jako firma będąca o krok za konkurencją.  Spółka prezentowana była w mediach jako jeden z wielu dostawców ERP. Brakowało wyróżnika marki, a w mediach biznesowych na przestrzeni roku na temat BPSC ukazało się zaledwie kilka publikacji. 
 
Za co odpowiadaliśmy:
  • Stworzenie strategii PR, media relations i kreowanie ekspertów
  • Realizację badań opinii
  • Komunikację antykryzysową
  • Content marketing – przygotowywanie treści na www.liderzymadeinpoland.pl
  • Prowadzenie debat eksperckich podczas konferencji dla klientów i partnerów firmy 


Efekty współpracy:

  • Zdecydowana poprawa jakości i ilości publikacji. W ciągu zaledwie 2,5 miesiąca od rozpoczęcia współpracy udało się opublikować w mediach więcej  informacji na temat firmy, niż na przestrzeni całego roku poprzedzającego pracę z agencją. 
  • Od ponad 10 lat, niezmiennie, generujemy od kilkunastu do kilkudziesięciu publikacji miesięcznie.