Atman

Jak wesprzeć sprzedaż w czasie pandemii?

Klient: największy operator centrum danych w Polsce, dostawca chmury
 
Cele projektu
-Zwiększenie rozpoznawalności spółki, dotarcie do zasięgowych, opiniotwórczych mediów
-Wsparcie sprzedaży 
 
Zakres działań:
•Przygotowanie strategii komunikacji
•Relacje z mediami, pozycjonowanie eksperckie, działania na LinkedIn, realizacja badań 
 
Efekty:

•Blisko 100 publikacji w ciągu 3 miesięcy współpracy, w tym m.in. w Pulsie Biznesu, Rzeczpospolitej, Forbes, Interia.pl, Wprost.

•W ciągu zaledwie 1. miesiąca kampanii zwiększyliśmy organiczną obecność marki Atman w mediach 3-krotnie względem poprzedzającego kwartału.

Ponad 12 publikacji w najważniejszych tytułach branżowych i biznesowych m.in. 2 Pulsie Biznesu, Rzeczpospolitej, Forbes, Interia.pl, Wprost.