Atman

Jak wesprzeć sprzedaż USŁUG IT w czasie pandemii?

Klient: największy operator centrum danych w Polsce, dostawca usług chmurowych

Sytuacja wyjściowa:
Po wybuchu pandemii świat wstrzymał oddech, a wiele firm także swoje inwestycje. Atman dostrzegł jednak w tym trudnym czasie dla siebie szansę. Postanowił dotrzeć do przedsiębiorców z ofertą rozwiązań IT i przekonać ich, że technologie mogą im pomóc w dostosowaniu się do nowej rzeczywistości.
 
Zadaniem agencji inPlus Media było przekonanie rynku, że usługi data center oferowane przez Atmana mogą być dla firm cennym wsparciem w czasie pandemii.
 

Cele projektu:

  • Zwiększenie rozpoznawalności spółki, dotarcie do zasięgowych, opiniotwórczych mediów
  • Wsparcie sprzedaży 
 
Zakres działań:
 
  • Przygotowanie strategii komunikacji
  • Relacje z mediami, pozycjonowanie eksperckie
  • Działania na LinkedIn, realizacja badań opinii
 
Efekty:
 
  • Blisko 100 publikacji w ciągu 3 miesięcy współpracy, w tym m.in. w Pulsie Biznesu, Rzeczpospolitej, Forbes, Interia.pl, Wprost
  • W ciągu zaledwie 1 miesiąca kampanii zwiększyliśmy organiczną obecność marki Atman w mediach 3-krotnie względem poprzedzającego kwartału.

Ponad 12 publikacji w najważniejszych tytułach branżowych i biznesowych m.in. 2 Pulsie Biznesu, Rzeczpospolitej, Forbes, Interia.pl, Wprost.