Atman

Jak wesprzeć sprzedaż USŁUG IT w czasie pandemii?

 
Klient: największy operator centrum danych w Polsce, dostawca usług chmurowych
 
Sytuacja wyjściowa:
Po wybuchu pandemii świat wstrzymał oddech a wiele firm także swoje inwestycje. Atman dostrzegł jednak w tym trudnym czasie dla siebie szansę. Postanowił dotrzeć do przedsiębiorców z ofertą rozwiązań IT i przekonać ich, że technologie mogą im pomóc w dostosowaniu się do nowej rzeczywistości. Zadaniem agencji inPlus Media było przekonanie rynku, że usługi Atmana mogą być dla firm cennym wsparciem w czasie pandemii.
   
Cele projektu:
Zwiększenie rozpoznawalności spółki, dotarcie do zasięgowych, opiniotwórczych mediów
Wsparcie sprzedaży 
 
Zakres działań:
Przygotowanie strategii komunikacji
•Relacje z mediami, pozycjonowanie eksperckie, działania na LinkedIn, realizacja badań opinii
 
Efekty:

•Blisko 100 publikacji w ciągu 3 miesięcy współpracy, w tym m.in. w Pulsie Biznesu, Rzeczpospolitej, Forbes, Interia.pl, Wprost.

•W ciągu zaledwie 1 miesiąca kampanii zwiększyliśmy organiczną obecność marki Atman w mediach 3-krotnie względem poprzedzającego kwartału.

Ponad 12 publikacji w najważniejszych tytułach branżowych i biznesowych m.in. 2 Pulsie Biznesu, Rzeczpospolitej, Forbes, Interia.pl, Wprost.