ASD Consulting



Jak w zaledwie miesiąc zbudować rozpoznawalność marki?

 

Klient: ASD Consulting to polska firma doradcza specjalizująca się w obszarze cyfrowej transformacji, w tym Przemysłu 4.0.  

Cel: Zbudowanie świadomości istnienia marki 

Wyzwanie: Przed rozpoczęciem współpracy z inPlus Media, firma nie prowadziła działań PR i nie współpracowała z mediami. Naszym zadaniem było zbudowanie rozpoznawalności marki jako eksperta w obszarze Przemysłu 4.0. 

Strategia: Wspólnie z ekspertami ASD Consulting stworzyliśmy raport na temat cyfryzacji polskiego przemysłu w kontekście Industry 4.0. Odpowiadaliśmy za jego nagłośnienie w mediach.

Za co odpowiadaliśmy: relacje z mediami. 

Efekty: Ponad 100 publikacji zarówno w mediach branżowych, jak i największych tytułach biznesowych (np. Wprost, Money.pl, Puls Biznesu, WNP.pl, Kaizen, Control Engineering). Na raport powoływano się nawet rok później w takich tytułach jak Newsweek czy Parkiet.