Jak w zaledwie miesiąc zbudować rozpoznawalność marki?
Klient: ASD Consulting to polska firma doradcza specjalizująca się w obszarze cyfrowej transformacji, w tym Przemysłu 4.0.
Cel: Zbudowanie świadomości istnienia marki
Wyzwanie: Przed rozpoczęciem współpracy z inPlus Media, firma nie prowadziła działań PR i nie współpracowała z mediami. Naszym zadaniem było zbudowanie rozpoznawalności marki jako eksperta w obszarze Przemysłu 4.0.
Strategia: Wspólnie z ekspertami ASD Consulting stworzyliśmy raport na temat cyfryzacji polskiego przemysłu w kontekście Industry 4.0. Odpowiadaliśmy za jego nagłośnienie w mediach.
Za co odpowiadaliśmy: relacje z mediami.
Efekty: Ponad 100 publikacji zarówno w mediach branżowych, jak i największych tytułach biznesowych (np. Wprost, Money.pl, Puls Biznesu, WNP.pl, Kaizen, Control Engineering). Na raport powoływano się nawet rok później w takich tytułach jak Newsweek czy Parkiet.