ABB

Jak dwukrotnie przekroczyć wyśrubowane korporacyjne KPI?
Klient: jeden z największych dostawców rozwiązań technologicznych w obszarze energetyki, robotyki i automatyki przemysłowej.
 

Wyzwanie: ABB to jedna z najbardziej innowacyjnych firm na świecie posiadająca w Polsce zakłady produkcyjne oraz zlokalizowane w Krakowie centrum kompetencyjne Corporate Technology Center.     

Przed rozpoczęciem współpracy z inPlus Media, ABB prowadziło działania PR we współpracy z agencją PR, jednak komunikacja w dużej mierze ograniczała się do dystrybucji komunikatów korporacyjnych. Miało to wpływ na rozpoznawalność i postrzeganie ABB jako marki hermetycznej, inżynierskiej. Mimo działalności w bardzo wielu obszarach, tworzenia ciekawych rozwiązań technologicznych, także w Polsce, eksperckiej wiedzy, ABB bardzo rzadko pojawiało się w mediach. 

Naszym zadaniem było odświeżenie wizerunku ABB, edukowanie rynku w zakresie technologii oferowanych przez firmę i dotarcie z komunikacją do biznesowych decydentów.  

 Odpowiadaliśmy za:

  • prowadzenie biura prasowego, inicjowanie tematów, budowanie i rozwijanie relacji z dziennikarzami.
  • przygotowywanie komentarzy eksperckich
  • wsparcie w komunikacji antykryzysowej
  • realizacja badań opinii i tworzenie raportów rynkowych
  • tworzenie materiałów video
  • prowadzenie profilu prezesa na LinkedIn
  • tworzenie raportów Business Intelligence

Efekty: 

  • dwukrotnie przekroczyliśmy korporacyjne, roczne KPI
  • byliśmy stale obecni w zasięgowych biznesowych i branżowych mediach
  • w ciągu 3 lat  współpracy wygenerowaliśmy ponad 800  publikacji w mediach  
  • opublikowaliśmy kilkaset komentarzy eksperckich