Słyszeliście o Pippin? To stworzona przez Apple konsola, która okazała się totalną porażką. Powód? Zawiódł marketing. Konsola miała możliwości zbliżone do komputerów osobistych, ale Apple zdecydowało się nie komunikować tej największej zalety, by nie zaszkodzić swoim pozostałym produktom. Co więcej, Apple nie był w stanie też wytłumaczyć potencjalnym użytkownikom dużej ilości funkcji.
Ta historia nie straciła nic na swojej aktualności. Porażki zdarzają się najlepszym: możesz stworzyć bardzo dobry produkt, którego nikt nie kupi. To idea stojąca za produktem i sposób w jakim o nim opowiesz, są najważniejsze. To one zdecydują o tym czy klient zainteresuje się akurat Twoją marką i weźmie ją pod uwagę przy wyborze.
W inPlus Media przekładamy niekiedy bardzo trudny i hermetyczny język marki i produktu na język zrozumiały i atrakcyjny dla odbiorcy. Budując komunikacyjny pomost pomiędzy marką a klientem, otwieramy drzwi Twoim sprzedawcom.
Opracowanie strategii
Tworzenie whitepaperów, ebooków, ulotek
Tworzenie i prowadzenie blogów
Przygotowywanie case studies
Realizacja badań opinii
Przygotowywanie raportów branżowych
Realizacja podkastów
Realizacja materiałów video
Przygotowywanie scenariuszy wystąpień
Prowadzenie debat eksperckich
Szukasz kreatywnych pomysłów na dotarcie do klientów, partnerów lub pracowników
Masz dobry produkt lub usługę, ale potrzebujesz dla niego stworzenia atrakcyjnej narracji
Chcesz w ciekawy sposób opowiedzieć o marce, produkcie lub usłudze
Chcesz zlokalizować korporacyjne materiały tak, by były one łatwe w odbiorze
Chcesz opowiedzieć o wdrożeniu technologii w ciekawy sposób
Chcesz zrealizować badania opinii i dobrze je opisać
Chcesz zrealizować atrakcyjny dla odbiorców podkast lub materiał video
Szukasz patronów medialnych i merytorycznych dla marketingowego projektu
Chcesz stworzyć branżowy raport, który będzie ciekawy graficznie i merytorycznie