inPlus Media wesprze komunikację globalnej firmy technologicznej NTT Ltd. Warszawska agencja PR będzie odpowiedzialna za komunikację z mediami, działania w mediach społecznościowych, a także tworzenie kontentu marketingowego.
NTT Ltd. to japońska firma działająca w ponad 200 krajach na świecie dostarczająca usługi IT oraz infrastrukturalne. Jako część globalnej korporacji NTT, obsługuje 65% firm z listy Fortune Global 500 i 80% firm z listy Fortune Global 100 generując roczne przychody na poziomie ponad 10 mld EUR. W Polsce wspiera przedsiębiorstwa m.in. w tworzeniu środowisk pracy hybrydowej, migracji do środowisk multicloud czy budowaniu zaawansowanych systemów wideokonferencyjnych. Dostarcza też usługi sieciowe, bezpieczeństwa i data center.
– NTT to firma z ciekawą historią i ogromnym, niewykorzystanym jeszcze w Polsce medialnym potencjałem. Cieszę się, że to nam przypadło zadanie zwiększenia rozpoznawalności jej marki na rynku. To kolejna globalna firma, która nam zaufała – mówi Adam Mitura zarządzający inPlus Media. Na liście jej międzynarodowych klientów są m.in. takie firmy technologiczne jak: ABB, Oracle, VMware czy OpenText.
Agencja PR inPlus Media będzie odpowiedzialna za relacje z mediami, działania w mediach społecznościowych a także tworzenie kontentu, w tym materiałów marketingowych.