Klient: największy operator centrum danych w Polsce, dostawca usług chmurowych
Sytuacja wyjściowa:
Po wybuchu pandemii świat wstrzymał oddech, a wiele firm także swoje inwestycje. Atman dostrzegł jednak w tym trudnym czasie dla siebie szansę. Postanowił dotrzeć do przedsiębiorców z ofertą rozwiązań IT i przekonać ich, że technologie mogą im pomóc w dostosowaniu się do nowej rzeczywistości.
Zadaniem agencji inPlus Media było przekonanie rynku, że usługi data center oferowane przez Atmana mogą być dla firm cennym wsparciem w czasie pandemii.
Cele projektu:
- Zwiększenie rozpoznawalności spółki, dotarcie do zasięgowych, opiniotwórczych mediów
- Wsparcie sprzedaży
Zakres działań:
- Przygotowanie strategii komunikacji
- Relacje z mediami, pozycjonowanie eksperckie
- Działania na LinkedIn, realizacja badań opinii
Efekty:
- Blisko 100 publikacji w ciągu 3 miesięcy współpracy, w tym m.in. w Pulsie Biznesu, Rzeczpospolitej, Forbes, Interia.pl, Wprost
- W ciągu zaledwie 1 miesiąca kampanii zwiększyliśmy organiczną obecność marki Atman w mediach 3-krotnie względem poprzedzającego kwartału.
Ponad 12 publikacji w najważniejszych tytułach branżowych i biznesowych m.in. 2 Pulsie Biznesu, Rzeczpospolitej, Forbes, Interia.pl, Wprost.