Klient: dostawca rozwiązań wirtualizacyjnych, chmurowych, wspierających tworzenie cyfrowych miejsc pracy.
Sytuacja wyjściowa: firma współpracowała wcześniej z agencją PR w Polsce, ale poszukiwała nowej formuły współpracy. Odświeżenia komunikacji i przełożenia trudnego, hermetycznego języka produktów IT na język zrozumiały i atrakcyjny także dla odbiorców biznesowych. W wyniku korporacyjnego przetargu zdecydowano o współpracy z agencją inPlus Media.
Cele:
- Zwiększenie świadomości marki wśród decydentów biznesowych
- Edukacja rynku w obszarze bezpieczeństwa IT i cyfrowego miejsca pracy
- Zwiększenie ilości jakościowych publikacji w mediach biznesowych oraz IT
Zakres działań:
- Media relations, tworzenie kontentu na media społecznościowe, prowadzenie bloga, realizacja kampanii reklamowych, content marketing
Efekty:
- Znacząca poprawa jakości i ilości publikacji
- Blisko 2 tysiące publikacji w pierwszym roku współpracy (11 x Puls Biznesu, 9 x Rzeczpospolita, 20+ x CRN)
- Przekroczenie wymaganych KPI w kolejnych latach
- Zdobycie korporacyjnej nagrody VMware Award for “Innovation in Everything”